Megabiţi. Vreau mulţi megabiţi

Apropo de treaba cu dependenţa de smartphone-uri… Am ajuns să-mi folosesc telefonul destul de puţin ca telefon.

Da. E ciudat. Îl folosesc în proporţie de vreo 70% doar pentru a intra pe Internet. În rest, vreo 25% pentru apeluri/mesaje şi vreo 5% pentru alte chestii (făcut/văzut poze, scris notiţe, ascultat muzică).

Nu-i vorba de extraopţiuni sau lipsa creditului. Am o extraopţiune cu mii de minute şi mesaje, dar pentru mine astea sunt doar bonusuri la megabiţii de Net. Doar megabiţii ăia mă interesează cu adevărat.

Era o perioadă în care n-aveam smartphone, dar parcă aveam telefonul „lipit” de mâini şi urechi. Acum mi se pare o pierdere de timp să vorbesc la telefon mai mult de 15 minute/apel. Prefer mai degrabă discuţiile pe Net sau în persoană.

Tu ce zici?

