Trei zile consecutive fără curent în Breaza

Prima zăpadă mai serioasă care a căzut în Breaza a fost echivalentă cu o întrerupere totală a curentului.

Şi nu doar pentru câteva ore în şir, aşa cum s-au obişnuit deja oamenii din zonă, ci pentru trei zile consecutive: alaltăieri (ziua alegerilor parlamentare), ieri şi azi. Abia de câteva ore s-a rezolvat situaţia.

Noi am fost norocoşi. Tata s-a gândit acum câteva luni să ia un generator şi am avut curent cât de cât, plus că am avut şi apă, gaze, căldură. Dar ceilalţi care n-au fost la fel de norocoşi oare cum s-au descurcat?

Sigur, am înţeles partea cu transformatorul(oarele) ars(e), stâlpii şi copacii căzuţi, celelalte oraşe şi comune în aceeaşi situaţie, dar de ce a durat trei zile ca să rezolve Electrica problemele astea?

Click aici!

2 gânduri despre &8222;Trei zile consecutive fără curent în Breaza&8221;

    1. Nu mă interesează interpretările politice care s-ar putea da acestei întâmplări, ci mă interesează faptul că a fost o situaţie de urgenţă gestionată cu o întârziere prea mare. Şi că probabil au fost puse în pericol vieţile unor oameni.

      Apreciază

Tu ce zici?

