Mâncarea preferată

Odată cu ajungerea în Bucureşti pot spune că am descoperit cele mai bune feluri de mâncare pe care am avut ocazia să le încerc până acum. Şi pe toate trei le-am descoperit datorită Danei (sora mea).

În ordinea preferinţelor, ele sunt:

  • Somon (îmbrăcat în prosciutto) cu linte şi iaurt (foto).
  • Tortellini cu sos de roşii (de la Barilla) şi parmezan.
  • Piept de pui cu orez şi sos dulce-acrişor (de la Uncle Ben’s).

5 gânduri despre &8222;Mâncarea preferată&8221;

  1. De piept de pui imbracata in prosciutto am mai auzit (mi-am facut singura pofta :))), dar de somon imbracat in prosciutto crudo e prima oara cand aud. Trebuie neaparat sa incerc si eu (desi nu ma omor dupa linte, deci garnitura o sa fie diferita). Iar pieptul de pui cu orez si sos Uncle Ben’s imi aduce intr-adevar aminte de reclamele Uncle Ben’,care nu mai ruleaza de ani de zile (sau poate eu nu am mai vazut), dar imi amintesc cat de multa pofta imi faceau reclamele respective 🙂

    Apreciază

Tu ce zici?

