Făcut de mână

Mie, unul, îmi place să lucrez cu lemnul. Am făcut tot felul de rafturi şi răftuleţe, iar când eram mic îmi plăcea să-mi fac puşti, pistoale, cuţite sau săbii.

Poate că n-am lucrat destul. Poate că la un moment dat voi lăsa totul baltă şi mă voi apuca să fac din lemn chestii care să-mi aducă un venit constant. Cine ştie?

Am un respect foarte mare pentru persoanele care au imaginaţie şi care sunt în stare să făurească lucruri frumoase. Ar trebui promovate mai des.

Apropo de treaba asta, am văzut pe BoingBoing că un producător american s-a apucat să facă nişte reportaje care au ca subiect oamenii care fac lucruri cu mâinile lor. E un fel de elogiere a muncii de genul ăsta. Merită să vedeţi şi voi.

  • Distilatorul
  • Făuritorul de cuţite
  • Apicultoarea
  • Magazinul de trabucuri

2 gânduri despre &8222;Făcut de mână&8221;

Tu ce zici?

