Cumpără originalul

Ăsta e primul album original pe care l-am cumpărat din banii mei – La Familia – „Bine ai venit în paradis…”.

M-a costat vreo 33.000 de lei vechi şi sincer nu mai ştiu de unde am reuşit să-i strâng, dar ăia erau toţi banii pe care-i aveam atunci (1999). Am văzut caseta la un magazin din piaţa Brezei şi nu m-am lăsat păgubaş până n-am strâns destui cât s-o cumpăr.

De atunci, am cumpărat periodic albume originale care-şi meritau din plin banii, chiar dacă puteam să fac rost de melodii de pe Internet. Asta e cea mai bună modalitate de a-ţi ajuta artiştii preferaţi să-şi continue munca.

Vă sfătuiesc şi pe voi să faceţi la fel.

Tu ce zici?

