Albumele mele preferate – Top 5

Pentru că muzica e importantă pentru mine, azi am zis să fac un Top 5 al albumelor pe care le-am ascultat cel mai mult în ultimii zece ani.

1. B.U.G. Mafia – „Băieţii Buni” (2003)

(albumul poate fi ascultat pe canalul de YouTube al trupei.)

2. Paraziţii – „Irefutabil” (2002)

(albumul poate fi ascultat pe canalul de YouTube al trupei.)

3. David Guetta – „One Love” (2009)

(melodiile de pe album care au beneficiat de videoclipuri se găsesc pe canalul de YouTube al lui David.)

4. Voltaj – „V8” (2008)

5. Coldplay – „Viva la Vida or Death and All His Friends” (2008)

Citeşte şi:

Cărţile mele preferate – Top 10

Filmele mele preferate – Top 10

Tu ce zici?

