O piesă de teatru genială

Reportajul pe care-l am de făcut pentru facultate m-a purtat aseară la un spectacol la Godot, în Centrul Vechi.

Am asistat la o piesă de teatru genială şi foarte hazlie numită „Bullets over Lipscani” şi am descoperit cu ocazia asta trei tineri actori foarte talentaţi: Cătălin Babliuc, Smaranda Caragea şi Dan Rădulescu.

Pe Smaranda o ştiam deja de la Şcoala de Arte şi Maniere, dar încă nu apucasem să o văd pe scenă.

Mi-a plăcut mult şi sper să-mi fac timp să mai ajung la astfel de spectacole.

Tu ce zici?

