O legendă vie a snookerului s-a retras din activitate

Zilele trecute am apucat să văd ultimele jocuri oficiale ale lui Stephen Hendry (43 de ani) – cel mai tare jucător de #snooker care a existat până acum. Marţi a anunţat că se retrage din activitate.

  • Anunţul făcut de Hendry şi câteva reacţii din lumea snookerului:

De când a început actuala ediţie a Campionatului Mondial de Snooker, am urmărit competiţia îndeaproape. L-am văzut pe Hendry cum a obţinut al 11-lea break maxim al carierei, în meciul cu Stuart Bingham, l-am văzut cum l-a umilit pe actualul campion mondial, John Higgins, şi apoi l-am văzut fiind eliminat (şi umilit la rândul său) de Stephen Maguire.

Mă bucuram pentru creşterea lui de formă, dar apoi a venit anunţul surprinzător al retragerii. Am crezut iniţial că e din cauza înfrângerii drastice din sferturile de finală, dar decizia era luată de mai multe luni şi doar două-trei persoane o cunoşteau. Motivele sunt unele personale: nu-i mulţumit de jocul său din ultimii ani, nu-i mai face plăcere să se antreneze, nu mai are timp pentru snookerul profesionist.

  • Break-ul maxim de 147 de puncte reuşit în meciul cu Bingham:

Numele lui Stephen Hendry a fost primul pe care l-am reţinut atunci când am luat contact cu snookerul (undeva prin anul 2000). Îmi pare rău că nu voi mai avea ocazia să-l văd pe scoţian jucând.

Reacţii pe Twitter

Jimmy White, jucător profesionist de snooker:

Jan Verhaas, arbitru profesionist de snooker:

David Hendon, jurnalist:

Ne vorbim şi pe Twitter? Follow @Alex_Boiciuc
Tu ce zici?

