Prima oară la Opera Naţională

Aseară am fost pentru prima oară la Opera Naţională.

Am văzut premiera baletului Don Quijote şi am rămas plăcut impresionat. Spectacolul a durat aproape trei ore, dar totul a fost atât de interesant încât nici nu mi-am dat seama când a trecut timpul. Dansatorii şi orchestra au făcut o treabă foarte bună.

Dacă aveţi ocazia, vă sfătuiesc cu plăcere să mergeţi să vedeţi spectacolul. În stagiunea actuală vor mai fi încă patru reprezentaţii – pe 3 mai, 30 mai, 8 iunie şi 24 iunie.

Ne vorbim şi pe Twitter? Follow @Alex_Boiciuc
2 gânduri despre &8222;Prima oară la Opera Naţională&8221;

Tu ce zici?

