Încă două recomandări: „Mad Men” şi „The Sopranos”

Acum puţin timp vă vorbeam de serialele care mi-au plăcut cel mai mult, iar acum a venit momentul să mai adaug două pe listă.

Mad Men e o dramă care se concentrează pe New York-ul anilor ’60, cu accent pe o agenţie de publicitate de pe Madison Avenue. Îl are ca principal protagonist pe Donald Draper (Jon Hamm) – un dezertor cu o identitate furată, care a devenit apoi un publicitar sclipitor. Am văzut din întâmplare primul episod pe TVR şi am rămas plăcut impresionat. Din 2007 şi până acum au fost făcute patru serii, iar luna asta (pe 25) va începe cea de-a cincea.

The Sopranos” (dramă, crimă) se concentrează pe viaţa şefului mafiei din New Jersey, Tony Soprano (James Gandolfini). Deşi sunt pasionat de cărţile şi filmele despre mafie, iniţial am avut o oarecare reţinere faţă de serialul ăsta. Îmi era teamă să nu fie o prostie care să mă dezamăgească, dar mi-am dat seama repede că m-am înşelat. Filmul cuprinde şase serii (1999 – 2007).

Le recomand cu căldură pe amândouă. 🙂

Pe lângă astea, recent am început să urmăresc şi un serial nou-nouţ cu ceva potenţial – „Alcatraz„.

Ne vorbim şi pe Twitter? Follow @Alex_Boiciuc
Tu ce zici?

