Primul film

Mi-am amintit când şi unde am văzut prima oară un film la cinematograf.

Se întâmpla chiar în Breaza, pe vremea când Casa de Cultură era folosită ocazional pentru vizionarea filmelor. Ţin minte că am păstrat cu sfinţenie biletul de intrare la „Titanic” (lansat în ’97, ajuns la noi prin ’98).

Probabil ştiţi deja că filmul va fi relansat în cinematografe în aprilie. Dar nu oricum, ci în format 3D. Ar fi interesant de văzut.

Acum mi-e să nu se dea startul unei noi mode cu ocazia asta.

Ne vorbim şi pe Twitter? Follow @Alex_Boiciuc
3 gânduri despre &8222;Primul film&8221;

Tu ce zici?

