Am trecut şi eu pe la protestele din Bucureşti

Am fost şi eu ieri (o fugă) şi azi, pe seară, la Piaţa Universităţii, pentru a lua pulsul protestului anti-Băsescu chiar din mijlocul manifestanţilor.

Pur şi simplu m-am plimbat printre ei, am ascultat ce se vorbea, ce se striga şi ce mesaje erau transmise prin intermediul banner-elor sau pancartelor.

Am văzut surprinzător de mulţi copii. Unul de vreo 12 ani avea un steag al României în mână şi striga de zor „Jos Băsescu!”. Ceilalţi erau mai timizi.

Am văzut multă lume în vârstă, am văzut adolescenţi, am văzut tineri mai teribilişti care scandau exact la fel ca pe stadion (lipsă de creativitate sau obişnuinţă?).

Televiziunile de ştiri şi ediţiile electronice ale ziarelor nu au ratat niciun moment încă de vineri, de când au început protestele aici, în Bucureşti. Bloggerii, twitteriştii, facebookiştii au fost şi ei pe fază. Unii au filmat în direct cu ajutorul telefonului sau au oferit informaţii în timp real cu ajutorul Twitter-ului, unii au fost şi au făcut poze sau au filmat cu ce aveau. Alţii au stat doar la televizor. O bună parte nici nu ştiau de ce a ieşit lumea în stradă, iar mulţi nici măcar nu au fost interesaţi de evenimente.

Tot haosul poate fi rezumat cu o singură propoziţie: Fiecare cu ce-l doare. Şi cu un singur numitor comun: Traian Băsescu. Preferabil jos.

Am încropit un mic colaj din fotografiile şi înregistrările audio făcute de mine azi (când încă se protesta paşnic).

2 gânduri despre &8222;Am trecut şi eu pe la protestele din Bucureşti&8221;

Tu ce zici?

