Cărţile mele preferate – Top 10

Ieri am stat şi am făcut topul filmelor mele preferate, aşa că azi am să fac şi topul cărţilor mele preferate, că aşa e frumos.

1. Moromeţii (de Marin Preda)

2. Mizerabilii (de Victor Hugo)

3. Cireşarii – Castelul fetei în alb (de Constantin Chiriţă)

4. Martin Eden (de Jack London)

5. Toate pânzele sus (de Radu Tudoran)

6. Minele Regelui Solomon (de H. Rider Haggard)

7. Cei Trei Muşchetari (de Alexandre Dumas)

8. Ferma Animalelor (de George Orwell)

9. 1984 (de George Orwell)

10. Robin Hood (de Henry Gilbert)

Ţie ce cărţi îţi plac?

Un gând despre &8222;Cărţile mele preferate – Top 10&8221;

Tu ce zici?

