Filmele mele preferate – Top 10

De fiecare dată când văd „Click”, mă gândesc că ăsta e clar cel mai bun film pe care l-am văzut vreodată. Aşa că am stat, m-am gândit şi am făcut un mic top personal.

1. Click (anul apariţiei: 2006 / regizor: Frank Coraci) – Pentru că are combinaţia perfectă de comedie, acţiune, dramă şi fantezie. Cine nu ar vrea să-şi controleze viaţa cu o telecomandă? Însă chestia asta e un avantaj sau un dezavantaj?

2. Fight Club (1999 / David Fincher) – E un film care te pune pe gânduri şi te face să realizezi (dacă nu o făcusei deja) că tu NU stăpâneşti nimic, ci lucrurile tale te stăpânesc. E un thriller psihologic în care Brad Pitt joacă un rol genial.

3. It’s All Gone Pete Tong (2004 / Michael Dowse) – Pentru că muzica reprezintă o parte importantă din viaţa mea, iar filmul ăsta îţi arată ce se întâmplă atunci când ai totul şi pierzi exact lucrul cel mai de preţ.

4. Avatar (2009 / James Cameron) – Probabil unul dintre cele mai comerciale filme din istoria cinematografiei (dacă nu cel mai comercial). Îmi place pentru că e cel mai creativ, interesant şi inspiraţional film fantezist pe care-l ştiu -primul pe care l-am văzut la cinema în format 3D.

5. Moromeţii (1988 / Stere Gulea) – Pentru că mi se pare cea mai bună ecranizare a unui roman românesc, iar Victor Rebengiuc îl interpretează perfect pe unul dintre cele mai mari personaje ale literaturii noastre: Ilie Moromete.

6. The Hangover (2009 / Todd Phillips) – E cea mai tare comedie pe care am văzut-o vreodată. E pur şi simplu genială, iar actorii – fabuloşi.

7. Meet Joe Black (1998 / Martin Brest) – Cum ar fi să vină Moartea la tine şi să-ţi spună că trebuie să te ia, dar că e dispusă să-ţi ofere puţin timp în plus dacă îi arăţi cum este să fii uman? E un film impresionant despre viaţă şi dragoste în care Brad Pitt e Moartea şi Anthony Hopkins e ghidul ei.

8. Fallen (1998 / Gregory Hoblit) – Cu siguranţă e cel mai captivant thriller cu accente SF pe care-l ştiu. Denzel Washington e gata să renunţe la tot pentru a omorî un demon.

9. Se7en (1995 / David Fincher) – Un thriller poliţist impresionant. Faptele sunt explicite, dar nu într-un mod exagerat. Iar firul poveştii te duce încetul cu încetul acolo unde nu te aştepţi.

10. The Last Of The Mohicans (1992 / Michael Mann) – Pentru că e filmul clasic străin de care sunt cel mai ataşat.

Ţie ce filme îţi plac?

3 gânduri despre &8222;Filmele mele preferate – Top 10&8221;

Tu ce zici?

