Dreamweaver. Din nou

Iată că facultatea mă pune din nou faţă în faţă cu Adobe Dreamweaver.

Am un site de făcut pentru cursul de Producţie Multimedia Online şi zilele astea m-am apucat de treabă. Încetul cu încetul îmi aduc aminte, cu ajutorul tutorialelor, cum se face o treabă de-asta de la zero (prima oară am făcut un site în anul 1 de facultate, la cursul de Internet).

În sensul ăsta am găsit un site foarte util şi plin de informaţii pe care îl recomand (mai ales începătorilor) – The Site Wizard. Şi cum întotdeauna e bine să ai şi un domeniu pe care să-ţi urci şi actualizezi site-ul, pe măsură ce-l construieşti, recomand şi Zymic – un site ce oferă hosting gratuit (5 Gb spaţiu, 50 Gb trafic lunar, fără publicitate). L-am ginit dintr-un top făcut de MakeUseOf.

Sper ca până la finalul anului proiectul meu să fie gata în proporţie de cel puţin 70%, altfel treaba o să cam pută.

Poate vi-l arăt şi vouă când termin, să mă criticaţi niţeluş 🙂 .

Tu ce zici?

