Patria Hoţilor Proşti

Aproape că uitasem de intenţia Poliţiei Române de a-şi face cont de YouTube. L-am descoperit aseară şi am râs cu poftă după ce am văzut următorul videoclip.

Percheziţia are loc în Prahova. Şi parcă te-ai aştepta la mai multă inventivitate din partea unor infractori care locuiesc în „Patria Hoţilor” (PH), nu?

Oricum, treaba asta mi-a adus aminte de o întâmplare hilară de acum mai mulţi ani, din Breaza. Era un tip care obişnuia să fure mâncare din beciurile/bucătăriile de vară ale vecinilor mei (a trecut şi pe la mine, nu m-a iertat). Lua borcane cu gogoşari, ţigări, golea oalele de ciorbă etc. În schimb, nu se atingea de nimic altceva.

Într-o zi a dat peste el menajera unor vecini mai înstăriţi de-ai mei. Da, ziua-n amiaza mare. Femeia s-a speriat şi prima oară s-a dus să cheme nişte cunoştinţe din apropiere, apoi şi Poliţia. Hoţul, om deştept de fel, a ales o variantă originală: în loc să fugă, s-a ascuns într-un şifonier, crezând că va scăpa. Normal că l-au găsit şi l-au scos afară. Întrebat ce căuta în casa aia, omul a răspuns simplu (şi poate chiar sincer) că se căca pe el şi că a intrat doar să folosească WC-ul.

Poţi să-l condamni? 😀

Tu ce zici?

