2 gânduri despre &8222;Cică am faţă de Account Manager&8221;

  1. pentru ce să-ţi sară în cap? în funcţie de priorităţi se iau deciziile, deci prioritatea ta era masterul.
    interesant este că oamenii te-au chemat la interviu fără să fi apelat la ei… erau atât de disperaţi încât şi-au permis să facă lucruri pe care, în mod normal, nu le faci. acum, nu pun la îndoială că ai faţă de AM, că nu te cunosc, dar probabil că, după disperarea lor, ar fi catalogat pe oricine drept AM, doar-doar găsesc oameni care să le rezolve problema.
    mie îmi plac la nebunie oamenii de felul ăsta… 🙂
    ei îşi fac firma, se pun la birou şi apoi îşi caută trepăduşi care să lucreze pentru ei.
    simpatic procedeu, nu?
    spor-t în ce e important, nu în bălării. 🙂

    Apreciază

  2. Eh, n-are rost să intru în detalii. Sunt persoane care-mi vor binele şi nu le pot reproşa nimic 🙂 .

    Nu cred că erau disperaţi. Dar acum… fiecare cu calculele lui. Cine ştie ce experimente fac ei la firmă?

    Merci pentru vizită şi spor şi ţie în ceea ce faci 🙂 !

    Apreciază

Tu ce zici?

