Lăsaţi berile să vină la mine!

Cele două surori ale mele ajung destul de des peste hotare, aşa că încerc şi eu să profit de bunăvoinţa lor. Într-un fel sau altul.

De ceva timp (mai exact, de când am intrat la FJSC, în 2007) le-am rugat să-mi facă rost de câte un ziar din fiecare ţară în care ajung. Zis şi făcut. Am deja o colecţie destul de consistentă şi mai sunt „piese” de adăugat. Mai nou, m-am gândit şi la altceva. Că tot sunt eu un mare fan al berii, le-am rugat ca de acum încolo, pe lângă ziare, să-mi aducă şi câte o bere locală la 0,33 din fiecare ţară în care poposesc. În felul ăsta voi avea acces la mai multe sortimente.

Primul transport a sosit sâmbătă şi l-am degustat azi. Berea croată Karlovačko e foarte bună. O recomand celor care ajung pe-acolo.

Eu, personal, am ajuns doar în Anglia şi Bulgaria. În Anglia nu mai ştiu ce bere am băut, dar oricum era ceva ce se face şi pe la noi (ştiu, gustul diferă de la ţară la ţară, dar berea respectivă nu era cu nimic mai specială decât aceeaşi bere produsă la noi), aşa că nu se pune. În Bulgaria am băut Zagorka. Bună şi asta.

Tu ce zici?

