În căutarea berii perfecte

Recent, mi-am propus să beau beri de care nu m-am mai atins până acum, ca să pot să-mi dau seama care e preferata mea dintre cele comercializate în .RO. Sau măcar să pot face un Top 5.

Astă-seară am încercat Staropramen („berea pragheză numărul 1 în lume”) şi Bergenbier Fresh. Aia cehă nu m-a încântat în mod deosebit. Îmi lasă un gust prea amar în gură, iar eu nu apreciez treaba asta. Gust fin? Nu prea mi se pare. Eu cred că nu e o bere tocmai plăcută la gust.

Bergenbier Fresh (bere cu suc de lămâie) ar trebui să se numească doar suc, pentru că nu s-ar supăra nimeni. Nu am simţit absolut nicio secundă faptul că beau bere, ci mai degrabă că beau o combinaţie de suc de soc şi suc de lămâie. Atât.

2 gânduri despre &8222;În căutarea berii perfecte&8221;

Tu ce zici?

