Multe filme, puţine seriale

Sunt mult mai atras de filme decât sunt de seriale. Asta poate şi pentru că uneori sunt mai pretenţios de fel. Până acum numai cinci seriale mari şi late pot spune că au reuşit să-mi capteze atenţia de la primul şi până la ultimul episod: Lost, Prison Break, Heroes, Californication şi The O.C..

Eu, unul, cred că un serial trebuie să aibă la bază o idee şi o desfăşurare a acţiunii cu adevărat originale ca să atragă atenţia din prima şi tocmai de aceea multe mi se par a fi de duzină. Mie îmi place să văd acel ceva, acel factor X care să-mi oprească degetul din zapat. Dar asta e o treabă pur subiectivă până la urmă. Ce-mi place mie nu o să-i placă şi lui x, chiar dacă e ceva foarte bine făcut.

Un mare plus la serialele de mai sus e că nu au fost zgârcite cu episoadele. Exceptând „Californication”, afcors. Hai, 12 episoade pe serie sunt cum sunt, dar am descoperit zilele astea un alt serial şmecher care-l întrece la zgârcenie: Bored To Death. Sunt doar OPT episoade pe serie. Eh, adevărul e că lucrurile bune durează puţin.

În orice caz, recomand „Bored To Death”. E un serial cretin şi hilar cu bărbosul (Zach Galifianakis) din „The Hangover”.

Tu ce zici?

