Back to school

Da, între timp s-a rezolvat cu masteratul. Am reuşit să intru la Producţie Multimedia şi Audio-video.

Şi nu oricum, ci la buget. Bine, nu că ar fi o mare realizare în condiţiile în care erau doar 25 de locuri, din care 23 la buget, dar mă bucur mult pentru treaba asta. Pentru mine înseamnă o economie de 3000 de lei şi o mare gură de aer. Le mulţumesc încă o dată celor care m-au susţinut!

Mâine e festivitatea de deschidere a anului universitar, în amfiteatrul R3 de la Facultatea de Chimie, dar nu cred că o să ajung. Am mai fost la două deschideri FJSC-iste -pe când eram boboc şi în anul trei-, dar pe a treia nu cred că o s-o prind. Sunt prea identice festivităţile şi m-aş plictisi. De obicei e înghesuială, aşa că mai bine e să se ducă bobocii. Pentru ei e ceva nou. Iar de marţi încep cursurile. Abia aştept!

Şi că tot sunt la capitolul noutăţi, trebuie să menţionez şi că am plecat de la Kanal D. Motivul? E simplu: mi-am dat seama că nu am ce căuta la o emisiune pentru femei. Totuşi, a fost o experienţă utilă şi mă bucur că am colaborat cu echipa DMP. Să vedem ce urmează.

Un gând despre &8222;Back to school&8221;

Tu ce zici?

