Se apropie examenul de admitere la masterat

Ieri am terminat de scris, în sfârşit, propunerea de proiect practic pe care trebuia să o fac pentru admiterea la masteratul de Producţie Multimedia şi Audio-Video.

Slavă Domnului! Credeam că n-o să am timp destul să o fac, mai ales pentru că noul job îmi roade cam mult din timpul liber. Acum, tot ce a mai rămas de făcut e o scurtă prezentare în PowerPoint, să mă înscriu miercuri şi joi să dau examenul. Anul ăsta vor fi 170 de locuri la buget. Poate i se face lu’ Ăl’ de sus de-o pomană şi câştig şi eu la loto 3000 de lei. Dar până la urmă nu contează, important e să intru, pentru că chiar mă interesează ce se face la masteratul ăla şi mi-ar plăcea să lucrez în domeniul producţiei multimedia.

În momentul de faţă, treaba asta contează cel mai mult pentru mine. N-am mamă, n-am tată, n-am dumnezei, n-am nimic! Doar masteratul contează. Joi la ora doi… şpe!

72 de gânduri despre &8222;Se apropie examenul de admitere la masterat&8221;

  1. Hei, hei! Si eu ma pregatesc pentru admiterea la acelasi masterat. Din cate am vazut pe site-ul celor de la FJSC, programul de masterat pare foarte fain. Insa acum, ca am dat peste tine, as vrea sa aflu si chestii de inside :D. Cum sunt profii, cum sunt programate orele? Ai timp si de job full time? Mersi!

    Apreciază

  2. Salut! Sunt interesat de de masterul Producţie Multimedia şi Audio-Video.Am dat peste tine cautand informatii despre tema aleasa.Eu nu pot sa spun ca sunt un cunoscator infocat al zonei si din cauza asta as dori lamuriri cu privire la tema aleasa.Despre ce a fost, cum ai redactat? Ce anume cauta profesorii sa vada in eseurile celor ce vor sa urmeze aceste cursuri?
    Multumesc frumos!

    Apreciază

    1. Salut!

      Nici nu trebuie să fii un cunoscător înfocat, câteva cunoştinţe de bază sunt suficiente (în mod normal).

      Libertatea de alegere a subiectului e foarte ridicată. Trebuie doar să te menţii în sfera multimedia sau audio-video.

      Profii caută oameni cu idei bune (utile în viaţa de zi cu zi, în caz că sunt puse în aplicare), argumente pertinente (în favoarea ideilor prezentate) şi un limbaj simplu şi coerent. De asemenea, vei fi rugat să prezinţi şi motivul (sau motivele) pentru care doreşti să urmezi masteratul de PMAV.

      Apropo, găseşti aici ( http://jurnalism.unibuc.ro/?p=121 ) informaţii despre admiterea din toamnă (în caz că nu le-ai citit deja).

      Spor la treabă!

      Apreciază

          1. Stiu ca te va face sa razi urmatoarea intrebare insa este o nelamurire pt mine…Ce este o arhiva multimedia si cum arata? Si pun intrebarea referindu-ma la ceea ce ai ales tu ca tema!Multumesc frumos!

            Apreciază

                1. Nu uita că vorbim de o propunere scrisă şi atât (pentru examenul de admitere).

                  Punerea ei în practică poate fi făcută pe durata celor doi ani de studii, eventual pentru lucrarea de disertaţie cu care se încheie masteratul. Dar asta nu-i obligatoriu, poţi alege alt proiect.

                  Cu plăcere. Baftă şi ţie!

                  Apreciază

                  1. Eu nu prea inteleg cerinta.La ce se rezuma proiectele.Singura mea inclinatie e pe editare audio.Pe langa asta practic activitati de entertainment.D-aia as fi vrut sa aprofindez cunostinte in domeniu.Inca o data spun ca nu inteleg ce vor sa spuna prin a face un proiect despre un lucru…si cum pun proiectul ala in 5 pagini…s.a.m.d.Esti singura persoana de care am dat si care a reusit sa ma lumineze putin cu privire la treaba asta.Multumesc frumos oricum!

                    Apreciază

                    1. Hmm! Ok! Sper sa reusesc! Multumesc frumos pt rabdare si informatii.Daca ne intalnim pe holurile Universitatii fac cinste! Bafta!:)

                      Apreciază

  3. Anul trecut cate locuri la buget au fost? Iar nota de admitere cum se calculeaza? Proiectul practic este notat sau doar discuti pe baza lui in timpul interviului? Scuze ca pun atatea intrebari, dar am foarte mari emotii. 😀

    Apreciază

    1. 23 de locuri dintr-un total de 25.

      O notă se dă pentru interviu şi alta pentru propunerea de proiect, apoi se face media.

      Discuţi pe scurt despre ea în timpul interviului. Propunerea e evaluată separat.

      Cel puţin aşa a fost anul trecut la admitere. Nu ştiu dacă se va schimba ceva anul ăsta.

      Apreciază

      1. Si pentru a face fata cursurilor trebuie sa fii super priceput sa folosesti camere video si in general sa stii sa te descurci profi cu chestii de astea tehnice? Trebuie sa stii sa folosesti programe de editare foto si video? Sau le poti invata mai bine in timpul masterului? Mersi!

        Apreciază

                    1. Hei 😀 imi poti spune, te rog, daca rezultatele se afiseaza imediat dupa ziua in care sustii examenul sau abia la finalul perioadei de examinare a tuturor candidatilor de la toate programele? Mersi!

                      Apreciază

  4. Buna, voiam sa intreb daca proiectul trebuie facut dupa anumite standarde(APA de exemplu). Daca da, si fac dupa standardele APA, trebuie sa contina si o pagina de cuprins si rezumat?

    Apreciază

      1. Atunci inseamna ca trebuie sa respect doar spatierea dintre randuri, alinierea, si formatul paginii de inceput cu numele proiectului, numele meu si faccultatea si masterul?(pt APA)

        Apreciază

  5. Salut, Alex! Am si eu o curiozitate (pe ultima suta de … centimetri?): tu ai facut acea prezentare .ppt din proprie initiativa sau e necesar sa avem si asa ceva la interviu? Si inca ceva: se presupune ca in momentul interviului membrii comisiei ti-au citit deja proiectul sau ca urmeaza sa il citeasca? In primul caz, mi se pare ciudat sa reiei ceea ce ei deja au aflat, deci presupun ca s-ar pune mai mult accent pe intrebarile din partea lor. Ca sa fie cu noroc, uite si o a treia intrebare: cam cat dureaza prezentarea?
    Iti multumesc anticipat si sa stii ca e minunat cum i-ai ajutat pe toti cei care ti-au cerut sfatul aici.

    Apreciază

    1. Bună!

      Din proprie iniţiativă, dar n-am apucat s-o folosesc din moment ce profii din comisie au spus că vor evalua propunerea separat. La interviu m-au întrebat doar în mare cam ce idee am. Însă probabil că va exista un proiector în sala de examen. Dacă vei insista să le arăţi şi un ppt, nu cred că te vor refuza.

      Îţi evaluează propunerea după interviu.

      Sunt rezervate cam zece minute pentru fiecare.

      Cu plăcere. Nu mă dor degetele dacă dau nişte răspunsuri utile. Eu n-am avut cui să pun întrebări acum un an şi ştiu cum e. 🙂

      Apreciază

      1. Ehe, nu, nu se pune problema sa insist in a le proiecta o prezentare in Power Point; eu intrebam tocmai pentru ca nu am timp sa mai fac si asa ceva. Deci, daca am inteles corect, la interviu le dai doar un fel de preview asupra proiectului si, in rest, discutia se concentreaza pe motivatia participarii la programul de masterat?

        Apreciază

    1. Se poate ca decizia mutării admiterii pe 16 iulie să-i descurajeze pe unii posibili candidaţi.

      Fii creativ. Caută pe Net proiecte din domeniile respective şi poate o să-ţi dezvolţi nişte idei derivate.

      Succes!

      Apreciază

  6. As vrea sa te intreb, in ideea in care as urma cest program de master , as fi supracalificat pentru un post de editor imagine sau grafician ?

    Apreciază

      1. ok deci as putea profesa ca editor imagine si avand acest Master ? Ptr ca am lucrat pana acum ca editor imagine si din cauza asta te intrebam .

        Apreciază

        1. Ba din contră, cu diploma obţinută la masteratul ăsta îţi poţi certifica cunoştinţele ce ţin de editare foto/video. E ca un bonus util pe lângă experienţa pe care o ai deja.

          Oricum, masteratul acoperă mai multe tematici. Nu e o specializare strictă pe editare foto/video.

          Găseşti aici mai multe informaţii: http://www.fjsc.unibuc.ro/home/master/programul-de-masterat-prezentare/productie-multimedia-si-audio-video .

          Succes!

          Apreciază

  7. Buna, cred ca deja e cam tarziu sa ma bag in discutie, dar as vrea sa ma inscriu la masterul asta si trebuie sa depun toata hartogaraia vineri. Inclusiv propunerea de proiect. Intrebarea mea este: ce structura trebuie sa aiba propunerea. Am nevoie si de sectiunile referitoare la formalitati ca schedule si buget?

    Apreciază

  8. Buna,
    Foarte interesant blogul tau, felicitari! Si eu vreau sa incerc anul acesta la master si ma lovesc de structura proiectului. Spune-mi te rog, in loc sa fac o propunere de proiect, pot explica practic un proiect la care m-am gandit si pe care deja l-am facut? Sau trebuie neaparat o idee pe care in viitor o voi pune in practica?

    Multumesc.

    Apreciază

Tu ce zici?

