Colţul alcoolicului

Eu sunt un mare fan al berii Salitos cu aromă de Tequilla. Cred că e cea mai bună bere aromată pe care am băut-o până acum.

Cu toate astea, acum ceva timp am descoperit că berea asta vine şi cu alte arome -de Mojito, de Cuba Libre şi de lămâie. Pe lângă asta, mai este şi cea normală -Salitos Cerveza.

Din păcate, pe la noi nu văd decât Salitos cu aromă de Tequilla şi cu aromă de Mojito. Azi am dat peste Salitos Mojito şi am zis că e timpul să-l încerc. Nu mi-a plăcut. Aroma de mentă mi se pare deranjant de tare. O sticlă merge, dar a doua nu mai intră de nicio culoare. Noroc că am mai luat şi de-aia cu Tequilla.

Apropo, am încercat recent şi Tuborg Tropical (aromă de fructul pasiunii + lime). E bun.

Tu ce zici?

