Sumar pe două săptămâni. Vreau o pernă

Mă jur că în ultimele două săptămâni am fost mai somnambul ca niciodată. Nu mai sunt deloc obişnuit cu trezitul ăsta la şase dimineaţa. Cu alte cuvinte, da, a mai trecut o săptămână de job. Parcă timpul zboară mai repede după ce a început emisiunea.

Mă uitam pe calendarul de pe blog şi am observat că mi-am făcut un obicei din a scrie aici în weekend sau în preajma lui, că atunci mai am şi eu niscai timp liber. În rest, dacă nu sunt la muncă, probabil fac ceva pentru muncă sau mă gândesc cu ardoare la momentul în care voi pune capul pe o pernă.

Voiam totuşi să fac un mic sumar al invitaţilor de care m-am ocupat, mai mult sau mai puţin, în primele două săptămâni ale emisiunii „Draga mea prietenă”. Două puncte: actorii Graţiela şi Andrei Duban, trupa Amadeus, inventatorul Ion Vâlcu, trupa Autentic, cântăreaţa şi prezentatoarea Niculina Stoican, dresorul de câini Cătălin Cornea, femeia de afaceri Mirela Retegan, artista populară Virginia Linul. Şi pentru că aşa e în domeniul ăsta, am avut şi unii invitaţi care mi-au picat sau care au fost amânaţi. Pe ei nu-i nominalizez. Ah.. şi săptămâna asta am făcut cunoştinţă cu Virgil Ianţu.

Interesant. Şi urmează alte chestii interesante. Puncte de share să dea Domnu’.

Tu ce zici?

