Nana is coming

Am văzut că vine Nana în România pe 22 octombrie, în Silver Church. Foarte tare! Nu sunt un fan înrăit, dar omul are câteva melodii care chiar au rupt la vremea lor, adică în anii ’90, pentru că atunci a fost el în vână. Acum nu mai e mare lucru de capul lui. Părerea mea.

Dacă nu mă înşel, prima melodie din viaţa mea care mi-a plăcut cu adevărat a fost „He’s Comin'”, cântată de Nana (nu degeaba am fost dintotdeauna un fan al muzicii Hip Hop). Eram în Eforie Sud în vara lui ’97 şi îmi amintesc de parcă a fost ieri: eram cu familia la o vilă şi în fiecare noapte, înainte să adorm, auzeam foarte clar, dintr-un club din apropiere, melodia asta.

Dar nu e singura lui melodie şmecheră. „Darkman”, „Lonely”, „I Remember The Time” şi „Let It Rain” sunt la fel de şmechere. M-aş duce la concert şi numai pentru piesele astea. Dar tre’ să am şi partener de suferinţă… Asta e mai greu.

Tu ce zici?

