Remember: Bomfunk MC’s

Am citit un articol de pe Urban.ro şi mi-am adus aminte de trupa finlandeză Bomfunk MC’s. Mamă, mamă, ce sunet funky fresh au avut atunci când au apărut pe piaţă în ’99! Şi ce super-hituri au lansat!

Piesa „Freestyler” a fost pur şi simplu genială, eu şi tovarăşii mei nu ne mai puteam sătura de ea. Văru’ Mihnea reuşise să o tragă pe o casetă şi mergeam la el pe terasă sau la mine pe hol să o ascultăm. Îmi aduc aminte cum stăteam hipnotizaţi, cu urechile lipite de boxe şi încercam să înţelegem cât mai bine toate cuvintele.

Una dintre primele melodii pe care mi le-am tras pe o casetă, după ce am făcut rost de un casetofon propriu, a fost, evident, „Freestyler”.

Apoi, ţin minte cum stăteam pe Atomic, atunci când difuzau o emisiune cu top 20 parcă, aşteptând să văd videoclipul piesei „B-Boys & Flygirls”. Era emisiunea gândită în aşa fel încât să se difuzeze zece melodii din 20 şi, bă, nu ştiu cum dracu’ se făcea că mereu săreau melodia asta!

Ultimul lor material bun a fost „Hypnotic”. Păcat că trupa a intrat în anonimat.

2 gânduri despre &8222;Remember: Bomfunk MC’s&8221;

Tu ce zici?

