Cheloo şi MarkOne1 fac afaceri în Breaza: cică au o sală de fitness

Pe la Breaza umblă vorba-n târg (informaţie neoficială) cum că rapperul Cheloo şi bunul său amic MarkOne1 sunt mândrii proprietari ai noii săli de fitness deschisă în oraş, vizavi de poştă, în fosta clădire a UCECOM-ului.

Nu ştiu cum arată pe dinăuntru, dar pe dinafară, cu excepţia geamurilor termopane, clădirea arată exact la fel ca pe vremea când încă era folosită pe post de şcoală, adică destul de jalnic.

Că o fi adevărat, că n-o fi, cert e că văd destul de des gipanele celor doi parcate în faţa respectivei clădiri sau în faţa poştei. Recunosc, pe Cheloo nu l-am văzut personal, l-au văzut nişte vecini de-ai mei, dar pe MarkOne1 l-am ginit chiar azi.

3 gânduri despre &8222;Cheloo şi MarkOne1 fac afaceri în Breaza: cică au o sală de fitness&8221;

  1. cheloo are casa in breaza , va asigur , l-am vazut eu . cred ca nu este a lui personala sau poate nu stiu eu dar umbla vorba ca este vazut zilnic pe acolo , amintesc si eu l-am vazut

    Apreciază

  2. Casa respectiva apartine fundatiei Miscarea Renaste care are ca scop recuperarea fizica si psihica in urma unor boli care lasa urme grave. Catalin Stefan a fost fost diagnosticat cu limfom de gradul 2 din 4 in primavara lui 2013, boala pe care a invins-o cu tratamente naturiste si spirituale (info neoficiala). Membru fondator al fundatiei, Marian Minca (Mark), si-a orientat timpul liber in sensul ajutorului oferit celor care au invins astfel de boli, pentru a isi reface psihicul recuperandu-se intrun colt de natura. Sala de fitness a fundatiei deschisa in oras ajuta la recuperarea fizica a persoanelor trecute prin astfel de incercari ale vietii (motto: mind&body) . Catalin Stefan isi petrece majoritatea timpului la casa fundatiei, incarcandu-se de energii pozitive si ajutat de tratamente cu ierburi medicinale, licori bahice si carne de cerb, dar si recuperandu-se fizic la sala (urmele lasate de boala mai ales pe picioare fiind vizibile, artistul pierzand si in greutate aprx 16 kg)

    Apreciază

Tu ce zici?

