Adio, Fisc brezean

Auzisem şi eu că în vara asta o să se facă o curăţenie generală prin Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF), dar până zilele trecute nu m-am gândit să văd dacă unitatea din Breaza e şi ea vizată.

Dar uite că acum patru zile m-am trezit pe cap cu decizia de impunere pe 2010, de unde reiese că mai am de plată la stat vreo 200 de lei. Am zis că nu-i grabă, dar ieri am pus mâna pe Gazeta de Breaza de luna asta şi am dat peste un comunicat de presă în care se anunţa că atribuţiile unităţii Fiscului din Breaza vor fi preluate de cea din Câmpina, de la 1 iulie. Ce drăguuţ!

Cum tata e oarecum la curent cu ceea ce se întâmplă prin oraş, l-am întrebat ce ştie de asta. Mi-a spus că tocmai ieri a vorbit cu cineva de acolo şi că a fost asigurat că, dacă mă duc zilele astea, îmi pot rezolva problema în Breaza, fără să mă mai duc până în Câmpina.

Bun. Azi-dimineaţă m-am trezit devreme, pus pe treabă. Dar ce să vezi, nenea miliţianul care păzea la intrare la Fisc mi-a tăiat repede avântul: „Nu se mai face nimic aici. Sunt calculatoarele blocate, nu mai are nimeni acces. La Câmpina trebuie să vă duceţi”. El mi-a spus că trebuie să mă duc undeva în zona Şcolii Centrale, dar, conform www.anaf.ro, unitatea din Câmpina este pe strada Mioriţei nr. 16, adică undeva mai la ieşirea spre Bucureşti. Slavă Domnului pentru ambiguitatea informaţiilor din sistemul românesc!

Urăsc din tot sufletul birocraţia asta de căcat şi milioanele de porcării pe care trebuie să le facă un om angajat.

Tu ce zici?

