Unele hituri internaţionale ajung mai târziu la noi. Mult mai târziu

Melodia „Danza Kuduro” a lui Don Omar a luat recent cu asalt ţara asta din care încearcă toţi să plece. Te loveşte pe la toate colţurile de stradă şi din toate maşinile cu pretenţii de bas şi sunt convins că majoritatea au crezut că e o melodie nouă, dar realitatea e că a apărut acum aproape un an.

Melodia -împreună cu videoclipul- a apărut pe 17 august 2010. Nu poţi spune că nu e o melodie hiper-comercială, pentru că la lansare a trecut de un milion de vizualizări pe YouTube în doar câteva zile, iar acum numărătoarea a ajuns la 177.315.182. Aşa că întrebarea este de ce a început să fie difuzată la noi abia acum? E simplu. Răspunsul este „Fast Five” -film care a avut premiera la noi la sfârşitul lunii aprilie şi care are ca soundtrack „Danza Kuduro”. Tzac pac!

Trebuie să recunosc, prima oară când am auzit melodia, n-am auzit-o la o calitate foarte bună şi am fost convins că e o manea idioată. Aşa că l-am luat la înjurături pe respectivul care dăduse „play”. Am fost nevoit să-mi înghit cuvintele apoi :D.

„Danza Kuduro” înseamnă „Dansul Kuduro” (Kuduro = gen angolez de muzică).

E o melodie decentă, chiar dacă are un videoclip chicios 🙂 .

Tu ce zici?

